onsdag 4. mars 2015

utplassering?

I ungdomsbedriften lærte jeg å være tålmodig, jeg lærte at ikke alle jobber er like lette å at det krever endel å være daglig leder. Det er også en viktig stilling som ikke mange klarer. Det er en stilling som krever at du ikke trenger fritid å at du ikke har noe problem med å jobbe med produksjon samtidig som jobber med papirarbeid.  Jeg lærte at kommunikasjon er viktig å at det med å kunne ha en saklig samtale er vanskelig. Jeg lærte at å jobbe med folk som er bestevenner er ekstremt vanskelig.  

Dette er det jeg lærte av å jobbe i en ungdomsbedrift,  å håper jeg kan lære mer av utplassering, jeg håper å at jeg får den oppfølgingen jeg trenger for å kunne lykkes i faget. 

Dette markerer sluttpunktet for min karriere i ungdomsbedriften. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar