mandag 16. mars 2015

utplassering :D

jeg hadde første gang på utplasseringen denne gangen og jeg gledet meg endel, etter å ha forlatt bedriften, når jeg kom dit begynte opplæringen på hva jeg skulle gjøre i butikken, jeg skulle jobbe med alt fra å pakke ut varer til å ta betalt. jeg fikk jobbet endel med å sette varer i hyllene hvilket gjorde at jeg fikk jobbet med utstilling siden jeg da måtte finne en plass til de. jeg hjalp også til med å henge opp plakater i butikken for å skape litt påskestemmning i butikken. jeg fikk også vært med å sotte ting i den store påskeutstillingen. Som er på torg 1 og torg 2. Utstillingen ble satt opp etter en mal, og jeg fikk vite at jeg ikke kunne fjerne noe men jeg kunne legge til. Jeg lærte hvordan man bygger opp en utstilling med å bruke imaginære linjer for å skape balanse i utstillingen. Det jeg så når jeg hadde hengt opp plakater  eundt i lokalet var hvordan hele utrykket i butikken endretseg, og hvordan jeg følte meg mer fristet til kjøpe ting som var påskeinspirert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar