tirsdag 17. mars 2015

Ballonger, og utstilling

I dag hjalp jeg med å sette på plass en utstilling, for å gjøre det måtte jeg følge en mal. det var ikke alt som fikk like god plass på utstillingen.

som du ser her på bildet er det veldig få av den lyseste lillafargen som er utstilt, dette er et eksempel på at butikken hadde litt for liten plass til å stille ut.

jeg skulle blåse opp ballonger for gla'dager på nille disse skulle pynte butikken, dette var også den harde virkeligheten med å skulle ordne en fin utstilling, siden det bare kommer i esker er det opp til butikken og få alt til og se bra ut. noe som desverre betyr mye jobb. 


på disse bildene er jeg halveis å har fått fylt opp noen esker allerede, personlig syntes jeg ikke at haugen ble noe mindre etterhvert som jeg blåste opp ballongene. det virket nesten som ballongene bare ble flere. jeg lærte atfor å få en bra utstilling må man jobbe mye og at det aldri går fort og greit å gjøre noe.




her er jeg ferdig, dette tok litt tid men jeg lærte ivertfall og verdsette ballonger.



jeg tok også og plasserte ut varer i hyllene, der var utfordringen og klare og finne plass til alt som skulle inn i hyllene. derfor så de også veldig stappfull ut, personlig ville jeg npk ha tatt ut noen av varene for at alle skulle synes bere istedet for å stappe alt på plass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar