tirsdag 2. september 2014

Meg selv

Hei :)

Jeg er student på interiør og utstillingsdesign, Dette er min personlige skoleblogg, og jeg skal skrive litt om meg selv.

Jeg er 16 år gammel, og heter Line. Interiør er en stor lidenskap for meg, og jeg vil bli interiørarkitekt. I interiør liker jeg å kunne bruke fine litt sterke farger. På skolen vil jeg veldig gjerne kunne ha ungdomsbedrift, siden jeg da får være med på å starte en bedrift og drive den iløpet av et år. denne linjen virker interessant for meg siden vi skal lære om romløsning og hvordan lytte til kunden om hva dem vil ha. Mine interesser er lesing, maling, skriving, generelt sett alt kunstnerisk. Jeg liker også Kortspill. Jeg kjører motorsykkel selv, som jeg synes er veldig morsomt.

Dette var litt informasjon om meg, jeg kommer til og poste ukentlig fra nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar