mandag 20. april 2015

Varer

I dag gikk det veldig mye i å ta meg av varene siden det var kommet masse nye sommer varer måtte jeg sette opp sann at de kunne henge. Det var en ganske enkel jobb siden jeg bare trengte å feste på selve metallpinnen, det gjorde jeg med å sette den på en stang som allerede gikk bak hylleseksjon. På denne stangen skulle jeg henge vanngevær og diverse leker. Jeg gikk også å ryddet i garnet hvor jeg fant 2 garnøster som var av samme farge men forskjellige parti dette gjorde at fargen ble helt forskjellig å jeg følte at den var egentlig en annen farge.  Jeg plasserte noen nye varer i hovedutstillingen, som jeg fikk velge selv hvordan skulle stå siden det var lykter var det ikke så mange måter å stille de opp på som gjorde at de sto stødig derfor valgte jeg å stille de attmed hverandre.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar