tirsdag 28. oktober 2014

Ungdomsbedrift

 Tirsdag hadde vi stiftelsesmøte i ungdomsbedriften, på møtet fant vi ut at bedriften skal hete UB Refekti, og vi skal holde på med redesign. På møtet ble vi alle enige om vedtektene og hvem som skal ha de forskjellige rollene. Min rolle i ungdomsbedriften er Daglig leder, som daglig leder skal jeg holde kontrollen i firmaet og passe på at alle gjør det de skal ifølge rollene sine. jeg skal også passe på at vi følger reglene for ungdomsbedriftene. vi begynte også med å få laget noen logoer, og dette er de som jeg fikk laget.



Denne logoen har jeg tenkt at det skulle se litt ut som et hus men med grønt fordi vi jobber med redesign.



denne logoen er helt enkel med kun bokstavene som fokuspunkt, den er asymetrisk fordi ub står helt på den ene siden.



denne logoen ser ut som den beveger seg fordi den grønne bakgrunnen ikke er helt kompakt.


denne logoen er en svart elipse som ligger rundt noen grønne bokstaver som er grønne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar