onsdag 10. september 2014

Moodboard

jeg har laget et moodboard som skal vise hvem jeg er, et moodboard er en gruppe bilder som til sammen skal vise en stemning eller en følelse. Min moodboard er veldig inspirert av glitter og lyse farger, den er veldig jentete å viser veldig godt hvem jeg er. moodboarden er laget i Illustrator.

moodboarden min har jeg prøvd å få til å se ryddig og rolig ut med å ha linjer som går loddrett på bildet. bortsett fra en plass hvor bildene skaper litt rot, jeg har plassert de bildene der fordi det er i det gylne snitt. fargemessig er de mørke litt tunge bildene blitt plassert nederst, mens de lyse og lette bildene er øverst. jeg har heller ikke like store bilder, som skaper spenning. bildene uttrykker hva som er viktig for meg og mine interesser. Det er mange lyse bilder som svever litt, men noen få mørke bilder som skal skape balanse i moodboarden.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar